Citodonen talar..

Vi gör ett försök att skriva några rader... Jag har nämligen det senaste 2 dygnen petat i mig över 5000mg värktabletter av olika slag.
I onsdags kolapsade min rygg av för hård träning och sen dess har jag haft sån jävla rygg ont att jag inte kunnat röra mig ordentligt. 
Jag är som en kärring, Myggan (döpt i dag, you know who you are) och killarna på jobbet har fått hjälpa mig med stort sätt allt, upp och ner från stolar, hämtat lunch åt mig och försett mig med värktabletter. Tack underbara människor!

I går blev det för mycket och jag var tvungen att masa mig till en naprapat. En asiatisk norska vid namn Leyla har knäckt, knådat och masserat i gång min rygg så jag är något bättre.
Men i går kväll kom smärtan tillbaka. En morfinrik tablett fick mig att somna och ett bad i morse fick mig att palla mig i väg till jobbet.
Nu sitter jag som ett kolli, en levende zombie framför datorn och planerar inför utbildning nästa vecka.
En ipren och en alvedon har dämpat smärtan men jag är helt drogad.
Bredvid mig ligger en 500 mg citodon, den lockar.
Den näste roppar efter mig...
- Stoppa mig i munnen och svälj- du kommer må mycket bättre.
- Du kommer att bli lycklig, vill du inte vara lycklig?

Sväj mig, svälj mig, SVÄLJ MIG!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0