Blind date!

Nu får det vara nog. Ett ord språk som säger- lär dig av dina misstag! Det är någonting jag borde lägga en extra tanke på.
Jag gick med på en blind date. En av mina bästa vänninors nya kille har pratat så gott om en killkompis som han trodde jag skulle gilla.
Mannen i fråga skulle vara en charmig prick, en gammal säljare. Eftersom man är i branshen bildade man sig en uppfattning rätt fort.  Ja ja.. tänkte jag. En chans ska jag väl ge blind-dateandet.

Tar man en titt på tiden jag publicerade detta inlägg, förstår man att det gick åt helvtte.
Vi 4 tog en drink och pratade allment om allt mellan himmel och jord.
När han äntligen gick på toaletten tog jag min väska och jacka över armen och  spang min väg...
Så jävla elakt, men det där var fan inte okej. Han var inte bara oförskämd utan även full innan han än hade mött upp oss..

Alkoliserade översittar män går bort!

Nu lär vi oss av våra misstag! Inga blindates!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0