Im not the only one who´s visiting his bed

Jag smiter in på toa för att kissa. Stänger dörren försiktigt och sätter på kranen, det finns inget mer pinsamt en ljudet av urin som möter tolettvattnet med ett skrål.

Medans jag kissar så fint jag kan fastnar jag med blicken på någonting som hänger ner från badrumsdörren. Medans jag böjer mig närmare ser jag att det är ett långt svart hårstrå…. Ungefär 30 cm långt.

Killen vars toalett jag uträttar behov på, vars säng jag sover och knullar i har inte långt svart hår. Det måste vara någon annans hårstrå! Jag vågar dra slutsatsen att det är en kvinna. Men det skulle inte vara första gången jag delar en man med en annan man. Som frisör hoppas jag i alla fall att han använder inpackning.

Jag var helt inne på ett den här killen varken var den som hade lösa relationer eller den som dejtade. Men stod det klart att det var mer än jag som besökte denna lägenhet.

Förvisso kan det vara så att en släkting besökt toaletten men fler små detaljer kom att styrka mina slutsatser. Plötsligt blev det här mycket mer spännande.

Jag är en tävlingsmänniska, har hellre fler motståndare än bara en.  Att möta motgångar har aldrig varit ett hinder utan en utmaning. Nu blev saker och ting mycket mer intressanta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0