14.11.2009

Jag möts av en söt lukt när jag kliver in i min lägenhet. Morgonens lustar har satt sina spår. Min halv bäddade säng ser lockande ut men jag vet att lägger jag mig komer jag inte upp.
Jag slänger i mig 2 koffeinpiller som jag sväljer ner med en cola zero. Behöver bomba med "uppåt" innan jag beger mig till gymmet.

Jag pressar inför thailand.
Kropp ska slimmas med hjälp av träning och en helt uteslutande kolhydratdiet.
Blev bjuden på kanelsockerkaka hos min kund idag- det känndes direkt i magen. 
5 dagar utan kolhydrater gjorde att denna söta kaka gav mig värre magont än när jag av misstag råkade ta ett piller ur medicinlådan som inte var mot min magkatarr. Utan råkade vara min katts avmaskningspiller...
En hevettes natt som jag inte trode jag skulle överleva. Men det gjorde jag. Det man inte dör av gör en starkare och i det fallet även avmaskad!

Nu är magonten borta och koffienet har slagit till.
im of to sats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0